Търсенето на „любовен еликсир“ води до идеята за декор на алхимическа лаборатория от миналото (оригиналните колби от ХVІІ век са на частен колекционер) и дизайна на бутилката – вдъхновен от старинните аптекарски шишета.
Търсенето на „любовен еликсир“ води до идеята за декор на алхимическа лаборатория от миналото (оригиналните колби от ХVІІ век са на частен колекционер) и дизайна на бутилката – вдъхновен от старинните аптекарски шишета.
Мъжката колекция за пролет-лято 2012 Dsquared посветиха на туриста, обикалящ ключови места в Европа: дивата природа на Скандинавия, легендарния о. Миконос, романтичната Флоренция и бунтарския Лондон.
Шоуто в Милано бе закрито от нашумялата украинска гей група Kazaki, танцуващи на подиума в прилепнали кожени панталони.
Рекламната кампания на Potion for Man е поверена на фотографа Марио Соренти, а главната роля – на нашумелия модел Диего Мигел.
Разгледай отново Затвори
ОЩЕ ГАЛЕРИИ...
Ден втори от кинофестивала във Венеция
Снимки от откриването на кинофестивала във Венеция
RIDE Into The SUN
Снимки от лятната ваканция на Ева Лонгория