Постът на творчески директор на мъжката линия на Louis Vuitton бе предаден от Ким Джонс в ръцете на Абло в края на март (веднага след което Ким оглави същия отдел в Dior Homme). За някои това бе очакван ход в опита за освежаване на наложения от Джонс строг стил, за други изненада. Но не можем да отречем, че модните къщи вече не са в състояние да продават само с името си. Публиката се интересува от хората, които разписват историята им в настоящия момент. И какъв по-добър избор от кометата Върджил Абло, успял буквално да хипнотизира поколението Y в рамките на няколко месеца... Друг факт е, че по думите на всички големи търговци Off White е един от най-продаваните брандове за годината. А според последни сведения на престижната платформа BoF, марката е на трето място в класацията по световна популярност, задминавайки Gucci и Balenciaga.