След като трансформира живота си, за да осъществи своята мечта да бъде създател на комикси, Рафаел Грампа постига значителен успех, създавайки цели светове, въоръжен само със своето въображение и молив. Проектът #NextFrame предизвиква Грампа да трансформира изкуството си на следващо ниво като адаптира историята си в крачка според вижданията на потребителите.
Глобалната кампания на ABSOLUT е платформа за новoто поколениe артисти в цял свят, готови да поемат по рискования път на промяната и да преобразят миналото си в ново бъдеще, прекрачвайки границите на конвенционалното изкуство. През 2013-а, в България кампанията Transform Today избра да трансформира трима таланти от различни сфери на креативния спектър: Николай Въжаров – брокер на недвижими имоти, фотограф и DJ, Беата Първулова – моден дизайнер, и известния сценограф Никола Тороманов – Фичо.
Никола Тороманов – Фичо често поставя въпроса до каква степен видът и обстановката, в която героят разказва своята история, размиват границата между реалността и фантазията. Като участник в кампанията Transform Today на ABSOLUT Фичо се сблъска със същия въпрос, но от гледната точка на моден дизайнер.
Николай Въжаров показва на хората различни пространства в правилната светлина. Като част от кампанията Transform Today Никола отново използва тренираното си око, но по различен начин. Той трансформира донякъде наивното изкуство на „селфито“ в по-обща и сложна гледна точка върху истинското значение на истината във фотографията. Резултатът бе показан с изложба в няколко столични заведения.
Беата Първулова поставя модата на границата между два свята – този в нас и този около нас. В кампанията тя взе ролята на експериментален шеф готвач, за да скрои специфично ястие за всяко от най-скъпите й места в София и да създаде готварска карта на родния си град. Ментор в кулинарното приключение на Беата беше талантливият шеф Джун Йошида, известен с дългата си практика на chef в САЩ и България.