Капоти, разглезеното момче на американската литература, е изобразен в типична бохемска среда, излегнат на канапе, демонстриращ охолство. Той гледа към камерата с насмешка. Казва на Нюман, че дори не трябва да става, защото той, Капоти, просто е роден гений.
Снимка: Арнолд Нюман
автопортрет 1970 г.
Снимка: Арнолд Нюман
Игор Стравински (1946 г.)
Известен със снимките си за редица списания, Нюман невинаги се радва на разположението на екипите им. Взискателният артдиректор на Harper’s Bazaar Алекс Бродович сваля снимката на Игор Стравински в последния момент. По ирония на съдбата въпреки провалената поръчка тази снимка се оказва един от най-успешните кадри на Нюман и му носи международен успех. Малко известно е, че роялът, до който е заснет великият композитор, е бил взет под наем за снимките. Стравински никога не го е докосвал, освен по време на фотосесията.
Снимка: Арнолд Нюман
Мерилин Монро (1962 г.)
Независимо че е запечатал едни от най-емблематичните женски образи на ХХ век – Айн Ранд, Даян Вриланд, Марта Греъм, жените винаги са карали Нюман да се чувства неуверен. Незаслужено портретът на Марта Греъм никога не получава иконичния статут, който заслужава. Очевидно не така стои въпросът със снимката Мерилин Монро. Зърнестият кадър е увеличение от 35-милиметров филм, който Нюман използва, за да заснеме частно парти, на което тя присъства с поета Карл Санбърг. Лентата е уловила интимните моменти между двамата, но Нюман никога не успява да убеди актрисата да позира за него. „Най-тъжната жена, която съм срещал на света“, казва той за Мерилин.
Снимка: Арнолд Нюман
Пикасо (1956 г.)
Пабло Пикасо търпеливо позира в ателието си близо до Кан, Франция, и следва инструкции, докато Нюман търси перфектния кадър. Люлеещият се стол „Тонет“, който се вижда на заден план, се появява в много от картините на художника.
Снимка: Арнолд Нюман
Предприемачът Алфред Круп (1963 г.)
Арнолд Нюман трябвало да заснеме Круп по поръчка на списание Newsweek през 1963 г. Предприемачът имал славата на военен престъпник, който използвал военнопленници за робски труд, произвеждайки оръжия за нацистите. Снимките били в завода в Есен - същия, в който преди работели военнопленниците. Когато Круп видял портрета си, изпаднал в ярост. Нюман, който е евреин, заявил: "Това е моето малко отмъщение”.