Когато отношението към клиента има значение

Златно отличие за Пощенска банка в европейски бизнес конкурс за най-добро клиентско преживяване в банкирането

19 November 2019

Пощенска банка получи престижна международна награда за осигуряването на отлично клиентско преживяване в банкирането (Excellence in Customer Centricity or Customer experience). Финансовата институция е сред победителите в 12-те категории на оспорваното състезание The Retail Banking: Europe 2019 Awards, организирано от водещото европейско списание с фокус върху банкирането на дребно Retail Banker International. Сред другите участници и победители в конкурса се открояват имената на едни от най-големите, стабилни и утвърдени банки в Европа  ̶  Santander, Dankse Bank, Nordea, BBVA, Raiffeisen bank, OTP.

Признанието на Пощенска банка е за постигнатите високи резултати и оптимизация на работа, благодарение на въведения иновативен начин за потвърждение на платежни документи с дигитален подпис. Като модерна банка, работеща с отношение към опазването на околната среда и с грижа за своите клиенти, финансовата институция е сред първите на пазара у нас, която въвежда подписване на документи с дигитален подпис в цялата си клонова мрежа.

„Щастливи сме, че 57% от всички трансакции в банката се подписват по електронен път. Благодарение на дигиталните ни услуги намалихме разходите за хартия с 43%, за логистика с 30%, а времето за обслужване на клиенти ̶ с 12%. Така спестяваме време както на клиентите ни, така и на нашия екип“, коментират от Пощенска банка.

 

ТВОЯТ КОМЕНТАР
ТВОЯТ КОМЕНТАР