Играта на Moschino

22 February 2019

снимки getty images;

„Животът никога не е лек. Затова малко забавление и детско лекомислие никога не са излишни. Решението на всичко е смехът. А аз съм кралят на забавлението.“, сподели Джеръми Скот за колекцията, която току-що представи на Седмицата на модата в Милано. Креативният директор на Moschino наистина има таланта да превърне работата си в игра, превеждайки всичко духовито и вълнуващо на езика на модата. Ревюто на Джеръми бе директна референция към най-дълго продължилото телевизионно шоу „The Price Is Right”, стартирало през 1972 г. В него участниците познават цените на различни стоки и артикули, като могат да ги спечелят. Сега Moschino „изигра“ играта, която е почти на 50 години. Скот описва идеята си като „бягство“, което ни кара да забравим за момент проблемите си и просто да се забавляваме. Но той не за пръв път бяга в света на игрите. Джеръми направи ревю в стил „game шоу“ още през 2001 г., когато за последен път представи колекцията си в Париж, преди да се премести в Ню Йорк. Първите три визии от тазгодишното му шоу бяха намигване към 2001 г. Вижте детайли от ревюто в галерията.

 

1
Reneta
22 February 2019, 16:53

Различни варианти на куклата Барби.
Даже и някой долар отгоре да се знае, че имат цена.
А уж сме в ерата на феминизма.

ТВОЯТ КОМЕНТАР