Не мога да отслабна. Защо?

Независимото от физическата форма стрелката на кантара не мърда. Вижте къде бъркате

13 юли 2018

Консумирате прекалено много здравословна храна Ядки, авокадо, зехтин, черен шоколад... Полезни са, но не забравяйте, че все пак съдържат калории. В авокадото например има цели 200.

 ... или обезмаслени продукти За сметка на по-малкото калории и мазнини, те съдържат много сол, захар и химични добавки за разяждане. От друга страна, „по-ниската“ хранителна стойност и по-лекият вкус водят до увеличаване на порциите.  

Наблягате предимно на кардио Неслизането от пътеката не замества упражненията с гирички. Силовите тренировки подобряват метаболизма, благодарение на което организмът изгаря калории дълго време след тях.   

Тренирате на празен стомах Изследвания сочат, че изгорените калории са за сметка на мускулите, а не на мазнините. Леката закуска позволява не само да избегнете това, но и придава сили.

Не разтривате с четка проблемните зони преди тренировка Забелязали ли сте, че след натоварванията цялото тяло е загрято, а коремът и бедрата не. Това означава, че мазнините не се разграждат заради забавена микроциркулация.

Не си доспивате Грешка е да пренебрегвате съня заради ранните тренировки. Една от основните функции на почивката е контрол на апетита. Недостатъчният сън стимулира хормона, който го усилва.   

ТВОЯТ КОМЕНТАР
ТВОЯТ КОМЕНТАР