Tommy Hilfiger: иконите на утрешния ден

Поглед към бъдещето

eva.bg 17 October 2018

Снимка: getty images

Тази есен имаше много какво да видим от Tommy Hilfiger: шоуто TOMMYNOW ICONS в Шанхай, VIP партито за TommyXLewis по време на седмицата на модата в Ню Йорк, а сега дизайнерът представи най-новите си колекции в Токио с посланиците на марката – Люис Хамилтън, Хейли Болдуин и Уини Харлоу. Моделите за есен 2018 г. бяха представени чрез холограма, прожектирана върху вода. На събитието бяха показани колекциите TommyXLewis, дамската капсулна линия TOMMY ICONS, както и HILFIGER, която също е насочена към дамите.

TOMMY ICONS побира в себе си най-емблематичните визии на бранда, преосмисляйки вечните класики с модерен прочит, за да може да посрещне нуждите на съвремието. Първата съвместна колекция TommyXLewis пък е насочена към мъжете. Дизайнерът Томи Хилфигър, заедно с Люис Хамилтън – четирикратен световен шамион във Формула 1 и световен посланик на мъжките колекции на марката – създават модели за уверения модерен мъж със смели цветове, спортно вдъхновение и раздвижени кройки.

 

Новаторското модно събитие TOKYO ICONS, част от глобалната кампания на марката за есен 2018 г., акцентира върху съвременните лидери, оптимистичната им енергия и силното им желание да постигнат положителни промени в света. Погледът е насочен към бъдещето и брандът „възпява“ иконите на утрешния ден. Това е последната спирка от есенното приключение, на което ни поведе Tommy.

Локацията на шоуто не е случайна. Тя отразява фокуса на Tommy Hilfiger върху Азиатско-тихоокеанския регион, където е най-големият пазар с потенциал за растеж. Марката, представена у нас от SARKK SA, се стреми да бъде все по-достъпна за аудиторията си по целия свят.

Пренасяме ви на открития басейн на хотел Tokyo Prince, където модният лидер представи колекциите си за есен 2018 г.

ТВОЯТ КОМЕНТАР
ТВОЯТ КОМЕНТАР