Дневник на апетита

Малък трик, за да подобрите хранителните си навици

06 април 2018

Ето един интересен начин да подобрите хранителните си навици, да видите къде грешите в менюто си, да започнете да променяте ежедневните си ритуали. А именно – водете си дневник, но не на емоционалните перживявания, а на хранителните..

- Записвайте в течение на една седмица какво точно сте изяли и по какъв повод.

- Направете си скала от едно до пет и записвайте за всяко ядене някаква цифра. Пет - ако сте освирепели от глад. Едно - ако не сте много гладни, но храната ви е изкушила. В края на седмицата анализирайте цифрите - можете да си отговорите доколко храната ви е под контрол и дали не компенсирате с нея липса на емоции и стрес (ако присъстват много единици и двойки)

- Вземете си таблица за калориите и след като приключите с дневника, направете анализ. Една активна жена се нуждае от 2000 калории на ден. 20-30 процента от тях са мазнини. Анализът ще ви покаже дали се придържате към златното сечение и кои са излишните ви калории.

ТВОЯТ КОМЕНТАР
ТВОЯТ КОМЕНТАР