Reuse. Reduce. Remix

Защо да пазаруваме дрехи втора употреба и кои са тенденциите за Есен/Зима 2016 - отговорите търсете в блог секцията на Remix.bg

13 December 2016

Преди броени дни Remix.bg отпразнува нов етап в своето развитие – създаването на блога Reuse. Reduce. Remix – The Blog. Събитието се проведе в столичното заведение Memento и събра модни и лайфстайл блогъри и журналисти.

Remix.bg е най-големият онлайн магазин в Европа за качествена second hand мода. Сред селекцията могат да бъдат открити дамски, мъжки и детски дрехи, обувки, чанти и аксесоари. На сайта ежедневно се добавят 10 000 продукта с гарантирано качество и уникален ценови модел – цените падат с 5% всеки ден в 16:00 ч., до -60%. Клиентите избират сред постоянно разнообразие от над 80 000 продукта.

В уютната атмосфера Геновева Петрова – изпълнителен директор на Remix.bg, и Лилия Дакова – човекът зад блога, представиха компанията и запознаха гостите с бъдещите теми: защо да пазаруваме дрехи втора употреба, кои са тенденциите за Есен/Зима 2016, рубриката Style Remix за стайлинга на известни личности и много други.

Дамите обясниха, че зеленото пазаруване като устойчив начин на живот може да се съчетае с изгодната сделка. Все повече модни фенове откриват това, тъй като по-голямата част от клиентите на магазина за първи път купуват second hand от Remix.bg. Именно за да бъде по-приятно пътешествието и личното изживяване, всеки ден на Remix.bg/blog читателите ще могат да открият любопитна информация и съвети за всичко, което се свързва с този лайфстайл: от мода и стил до красота, събития и още новини.

В специално меню на посетителите беше предложена палитра от тематични коктейли, представляващи remix-ирани варианти на класически напитки. Блогърите побързаха да качат снимки на красивите Strawberry Cosmopolitan, Mango Margarita & Baileys Hot Chocolate в социалните мрежи, а на тръгване всеки получи невероятен подарък: продукт от селекцията на Remix.bg в кутия от рециклиран картон – запазената марка на компанията, в която се опаковат всички артикули.

ТВОЯТ КОМЕНТАР
ТВОЯТ КОМЕНТАР