Сериал „Реклами под прикритие“

30 March 2016

„Реклами под прикритие“ е най-любимият сериал в нашата Слънчева система. Той е продаден на всички планети от нея, но още не може да измести „Дързост и красота“ от Книгата на рекордите. Причината е една и е много проста – световен заговор срещу държавата ни, народа ни и сериалопроизводството ни. По времето, когато Брук, Рич и компания завзеха първото място в Гинес, Плутон все още се водеше планета. След силен лобистки натиск я дисквалифицираха като джудже и филмовият пазар там изгуби самостоятелност. И стана така, че „Дързост и красота“ е продадена на 9 планети, а „Реклами под прикритие“ - само на 8. Продуцентите на сериала обаче са оптимисти, че по-добрият ще победи. Те са възложили на екип от водещи астрономи и астролози да открият две нови планети, на които веднага да бъде разпространен Нашият сериал.

Последните епизоди на „Реклами под прикритие“ бяха както винаги много напрегнати, на места непоносимо. За зрителите става все по-трудно да следят всичките продуктови позиционирания, но сценаристи и актьори правят каквото могат. Така например в трета серия главният герой трябваше в рамките на 5 минути да пие кафе от рекламодатели, да застреля един от подчинените си с пистолет от рекламодатели и да обладае проститутка върху матрак от рекламодатели. Но любимият в цялата Слънчева система актьор Б. З. отново доказа, че е истински професионалист, много по-добър от онзи смешник Рон Мос. Той не само успя да свърши всичко в ограниченото екранно време, но и в гениален пристъп на импровизация изпи пред камера и едно уиски от генералния спонсор на сериала.

За да разберете какво майсторство се крие зад всяка от сцените на любимия филм, ще ви обърнем внимание на начина, по който сценаристите органично имплантираха в сюжета мокри кърпички от нов, но перспективен рекламодател. Кърпичките по принцип са известен препъникамък за сценаристите по цял свят, да не говорим за мокрите. Нашите хора обаче не се огънаха пред тях и веднага го измислиха – превърнаха в neat freak (за невладеещите английски несценаристи - маниак на тема чистота) следващия по важност герой и той час по час започна да се обтрива с кърпичките. На такъв финес и професионализъм могат да завидят даже турските сериали, нали, чичо Йълмаз?

На зрителите не им остава нищо друго, освен да тръпнат какви точно рекламодатели ще представят продуктите си в следващия епизод. Може да не ви се вярва, но в острите завои на сюжета могат да се позиционират още желаещи.

ВИЖ КОМЕНТАРИ
ТВОЯТ КОМЕНТАР